7 Ιουλίου 2024
Expand search form

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Ενορία Αγίου Παύλου: Οδοιπορικό Λούρδης-Βαρκελώνης

Την Τρίτη 25 Ιουνίου,46 εκδρομείς ξεκινήσαμε το Προσκυνηματικό αεροπορικό μας ταξίδι με προορισμό την Τουλούζη. Φθάσαμε στην μεγάλη  γαλλική πόλη όπου μας περίμενε το πούλμαν για να μας οδηγήσει στην Λούρδη τον πρώτο σταθμό του ταξιδιού μας. Το βράδυ της ίδιας ημέρας συμμετείχαμε στην Λιτανεία των Κεριών και στην απαγγελία του Αγίου Ροδαρίου.

Την Τετάρτη 26 Ιουνίου, το πρωί παρακολουθήσαμε την Διεθνή θεία Λειτουργία, όπου συλλειτούργησε ο π. Ιωάννης, στην συνέχεια ακολουθήσαμε τον Δρόμο του Σταύρου. Το βράδυ πάλι λάβαμε μέρος στην Λιτανεία των Κεριών και στην απαγγελία του Αγίου Ροδαρίου. Όλη μας η μέρα ήταν αφιερωμένη στην Παναγία.

Την Πέμπτη 27 Ιουνίου, στις 7.30 το πρωί ο εφημέριος μας  π. Ιωάννης τέλεσε την Θεία Λειτουργία στη Σπηλιά όπου εμφανίστηκε η Παναγία. Με αυτή την τελετή κλείσαμε το προσκύνημα μας στην Λούρδη.

Στη  συνέχεια πήραμε το δρόμο για την Βαρκελώνη με ενδιάμεσες στάσεις το Φιγκέρες, την γενέτειρα του μεγάλου καταλανού εκκεντρικού ζωγράφου Σαλβαδόρ Νταλί.  Επισκεφθήκαμε το «θέατρο» σπίτι του, όπου στεγάζεται το μουσείο του ευρηματικού ζωγράφου. Η επόμενη στάση έγινε στη Χιρόνα, αντιπροσωπευτική πόλη της περιοχής της Καταλονίας. Περιηγηθήκαμε στα σοκάκια της, θαυμάσαμε τον Καθεδρικό ναό της Παναγίας, τα ζωγραφιστά σπιτάκια, γνωρίσαμε την εβραϊκή συνοικία όπου ζούσαν οι «Σεφαρδίτες», οι Εβραίοι της Ισπανίας. Το βράδυ καταλήξαμε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Βαρκελώνης.

Την Παρασκευή 28Ιουνίου, επισκεφθήκαμε  ένα από τα παλαιότερα μοναστήρια του κόσμου, που ανήκει στο τάγμα  των Βενεδικτίνων στο όρος Μοντσερράτ. Κτισμένο μέσα στα βράχια και αφιερωμένο στην Παναγία. Συμμετείχαμε στην μοναστηριακή θεία Λειτουργία, όπου διαβάστηκαν τα Αναγνώσματα και το Ευαγγέλιο στα ελληνικά. Μετά, ο Ηγούμενος του μοναστηριού μας υποδέχθηκε και μας ξενάγησε στα Σκευοφυλάκιά της μονής όπου θαυμάσαμε παλαιούς πίνακες, άμφια και ιερά σκεύη. Το απόγευμα είχαμε ελεύθερο χρόνο για μια πρώτη γνωριμία με την κοσμοπολίτικη Βαρκελώνη.

Το Σάββατο 29 Ιουνίου, ξεναγηθήκαμε στα σπουδαιότερα αξιοθέατα   της Βαρκελώνης. Στον λόφο του Μοντζουίκ με τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις και την πανοραμική θέα της πόλης, στις ωραίες πλατείες με τα μνημεία και τα σιντριβάνια, στη Ράμπλα, στην αγορά τροφίμων “τη Μποκερία”, στην Πεντρέρα, στην Κάζα Μπατλό, στις εκκλησίες, και στην  “Μπαρτελονέτα “. Μια σύγχρονη πόλη που σέβεται την ιστορία της και τα κτίσματα των προηγούμενων αιώνων. Μετά από αυτή την ξενάγηση είχαμε χρόνο για να γνωρίσουμε καλύτερα την πόλη.

Την Κυριακή 30 Ιουνίου, συμμετείχαμε στην Διεθνή Θεία Λειτουργία στη περίφημη εκκλησία του Αντόνι Γκαουντί, Ισπανού αρχιτέκτονα, στη Σακράδα Φαμίλια. Σε αυτή την Θεία Λειτουργία ο π. Ιωάννης συλλειτούργησε και ανάγνωσε το Ευαγγέλιο στα ελληνικά. Μετά ξεναγηθήκαμε στο ναό και είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε την εμπνευσμένη αρχιτεκτονική του, τα περίτεχνα αγάλματα και τα εξαιρετικά βιτρό του. Στην συνέχεια είχαμε καιρό για ένα τελευταίο περίπατο στην Βαρκελώνη.

Την Δευτέρα 1 Ιουλίου, τις πρώτες πρωινές ώρες πήραμε το αεροπλάνο και επιστρέψαμε στην Ελλάδα, γεμάτοι από ωραίες αναμνήσεις και με την Ευλογία της Παναγίας να μας συντροφεύει…

Με την βοήθεια της, ελπίζουμε σε ένα επόμενο ταξίδι!!!!!

Γιώργος  Δαλέζιος

Προηγούμενο Άρθρο

Εορτή της Αγίας Άννας, στην Αληθινή της Σύρου, (26/7/19) Ομιλία π. Ιωσήφ

Επόμενο Άρθρο

13 νέοι Καρδινάλιοι για την ιεραποστολική Εκκλησία

You might be interested in …

Ομιλία του Σεβασμ. π.Σεβαστιανού κατά τη Θ. Λειτουργία της Τρίτης Κυριακής της Τεσσαρακοστής

Κατ’ αυτή την Τεσσαρακοστή, περίοδο προετοιμασίας για να ζήσουμε το Πάσχα του Κυρίου, σας προτείνουμε αυτή την εβδομαδιαία πορεία μελέτης του Λόγου του Θεού, μέσα από τις ομιλίες που μας απευθύνει ο Σεβασμιότατος π. Σεβαστιανός […]