21 Νοεμβρίου 2024
Expand search form

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Εκδοτικός οίκος κόμικς κάνει μια σπάνια κίνηση… αποχωρεί από τα κοινωνικά δίκτυα

Η εμπειρία τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπεισε την ομάδα της Voyage Comics & Publishing ότι η αποχώρηση από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα ήταν μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση.

Αν δείτε, ακόμα και επιφανειακά, τις στρατηγικές μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε γρήγορα ότι στον σημερινό κόσμο, το «μάρκετινγκ» και τα «μέσα κοινωνικής δικτύωσης» αντιμετωπίζονται σχεδόν ως το ίδιο πράγμα. Κάθε βιβλίο, άρθρο και ιστότοπος σχετικά με το μάρκετινγκ εστιάζει στο πώς να έχετε μια συναρπαστική και επιτυχημένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπροστά σε αυτή την αμείλικτη πίεση για μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ένας εκδοτικός οίκος ανακοίνωσε πρόσφατα μια σπάνια και κόντρα στο ρεύμα απόφαση. Η Voyage Comics & Publishing αποσύρεται εντελώς από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε δελτίο τύπου με τίτλο «Γιατί η Voyage αποπλέει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», ο ιδρυτής της Voyage γράφει:

Αρχικά είχα την πεποίθηση ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ο νέος «Άρειος Πάγος». Ένα μέρος όπου οι χριστιανοί θα μπορούσαν να συναντήσουν τον κόσμο και να διαδώσουν τη καλή αγγελία του Ιησού Χριστού, με παρόμοιο τρόπο που ο Άγιος Παύλος αντιμετώπισε τους ειδωλολάτρες φιλοσόφους στον Αρειό Πάγο (βλ. Πράξεις 17). Ωστόσο, [τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης] έχουν μετατραπεί σε «ψηφιακό Κολοσσαίο».

Η απόφαση αυτή συνάδει με τη συνολική αποστολή της εταιρείας  

Το Voyage δημιουργεί θετική, γεμάτη πίστη ψυχαγωγία που διαμορφώνεται με βάση τις καθολικές αξίες και εμπνέει τους ανθρώπους να ζήσουν μια ηρωική ζωή. Μέσα από την παραγωγή της, η ομάδα της Voyage επιδιώκει να προωθήσει την αλήθεια, την ομορφιά και την καλοσύνη που βρίσκονται σε δυνατές ιστορίες.

Η εμπειρία τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπεισε την ομάδα του Voyage ότι η εγκατάλειψη των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης θα ήταν μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση.

Η ιστοσελίδα Aleteia.org φιλοξένησε συνέντευξη με τον Philip Kosloski, Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ιδρυτή και Δημιουργό της Voyage Comics (και συνεργάτη της σελίδας Aleteia). Ακολουθεί η συζήτηση:

Πείτε μου λίγα λόγια για την ιστορία της Voyage Comics.

Ξεκίνησα τη Voyage το 2018 αρχικά με ένα μόνο κόμικς. Δεν είχα καμία πρόθεση να δημιουργήσω μια ολόκληρη εταιρεία. Ωστόσο, σύντομα έγινε φανερό ότι κάλυπτα μια ανάγκη για ποιοτική, οικογενειακή ψυχαγωγία. Είναι κάτι που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρεθεί στον σύγχρονο κόσμο μας.

Γιατί αποφασίσατε να βγάλετε το Voyage από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; 

Πιστεύουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα όλο και πιο ανθυγιεινό μέρος για να βρίσκεσαι, τόσο ψυχικά όσο και πνευματικά. Προωθούν την αρνητική αλληλεπίδραση και διαπιστώσαμε ότι τα θετικά μας μηνύματα χάνονταν όλο και περισσότερο. Διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν πλέον ένα ουδέτερο εργαλείο που χρησιμοποιείται για καλό, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να μας αποσπάσει την προσοχή από τα σημαντικά πράγματα στη ζωή.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα για το επιτυχημένο μάρκετινγκ. Πώς θα απαντούσατε σε αυτό για άλλους επιχειρηματίες που ανησυχούν για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν θέλουν να βλάψουν τη στρατηγική μάρκετίνγκ τους;

Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σίγουρα μια ισχυρή πλατφόρμα, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε στην ιδέα ότι «τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα πάντα». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ακόμη σχετικά νέα στην ιστορία της επικοινωνίας, καθώς απέκτησαν δημοτικότητα μόλις τα τελευταία 20 χρόνια. Τι έκαναν οι εταιρείες πριν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Θα υπάρχουν πάντα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Υπάρχουν πολλά άλλα μέσα επικοινωνίας και μερικές φορές το πιο αποτελεσματικό μέσο είναι η προφορική επικοινωνία. Αν δημιουργήσετε ένα ποιοτικό προϊόν που καλύπτει μια ανάγκη της κοινωνίας, θα μπορέσετε να βρείτε τρόπους να το προωθήσετε στην αγορά. Ίσως απλώς χρειαστεί να καταβάλετε λίγη περισσότερη προσπάθεια για να το κάνετε.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα σχετικά με την απόφασή σας να εγκαταλείψετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η απόφασή μας να εγκαταλείψουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελήφθη με πολλή έρευνα και προσευχή. Δεν είμαι άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις με βάση τα συναισθήματα ή αντιδρώντας σπασμωδικά. Ενθαρρύνω τον καθένα να πάρει αυτή την απόφαση για τον εαυτό του. Δεν μπορώ να την πάρω εγώ για εσάς. Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι καλούνται να παραμείνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προσπαθήσουν να είναι ένα φως στο σκοτάδι. Αυτό είναι απολύτως σεβαστό. Το κλειδί είναι να κάνετε ένα βήμα πίσω και να σκεφτείτε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αν σας βοηθούν να γίνετε καλύτερος άνθρωπος ή αν σας αποσπούν την προσοχή και σας κάνει να θυμώνετε περισσότερο από πριν.

Πηγή: aleteia.org

Προηγούμενο Άρθρο

«Ευτυχισμένοι αυτοί που συγχωρούν» του σεβάσμ. Ιωάννη Σπιτέρη

Επόμενο Άρθρο

Η Ευρώπη πρέπει να διατηρήσει την πρόσβαση στην προστασία

You might be interested in …

Δόθηκε στην δημοσιότητα το κείμενο εργασίας της 16ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Συνόδου (Οκτώβριος 2024)

Το Γραφείο Τύπου της Αγίας Έδρας έδωσε στη δημοσιότητα το “Instrumentum Laboris”, το κείμενο που θα κατευθύνει τις εργασίες της 16ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Συνόδου τον Οκτώβριο. Μεταξύ των θεμάτων που εστιάζει το έγγραφο […]

Πάπας Φραγκίσκος: «Να είστε δημιουργικοί και πρεσβευτές της ειρήνης»

Σε συνάντησή του με 300 νέους από το Βέλγιο στο Βατικανό ο πάπας Φραγκίσκος τους ενθάρρυνε να ζουν την πίστη τους με δημιουργικότητα μπροστά στις δυσκολίες και τις κρίσεις, λέγοντας ότι η Εκκλησία χρειάζεται τον […]

Η Βιβλιοθήκη των Ιησουιτών στην Lifo

Βιβλιοθήκη των Ιησουιτών: Κρυμμένοι θησαυροί στο κέντρο της Αθήνας H Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με την Ελένη Λούκου για τις συλλογές και τις σπάνιες εκδόσεις της Βιβλιοθήκης των Ιησουιτών αλλά για τα βιβλία με τα Φραγκοχιώτικα […]