- Την αποδοχή του κηρύγματος των Αποστόλων που αναγγέλλουν την αγάπη του Θεού που πραγματώνεται μέσα στην ανθρώπινη ιστορία με αποκορύφωμα το θάνατο και την ανάσταση του Χριστού.
- Αυτή η αποδοχή καθιστά τον άνθρωπο «δίκαιο», του δίδει, δηλαδή, την ικανότητα να καθιερώσει μια καινούργια δυναμική και ζωντανή σχέση με το Θεό, αίροντας κάθε εμπόδιο.
- Η συγκατάθεση της πίστης, έπεται της γνώσης του περιεχομένου που αναγγέλλεται στο κήρυγμα των Αποστόλων. Πρόκειται για την γνωστική όψη της πίστης δηλ. για την γνώση του προσώπου του Χριστού, του θανάτου, της ανάστασης και των πασχαλινών του εμφανίσεων.
Η πίστη λοιπόν είναι πρώτιστα συνδεδεμένη με την «ακρόαση» του Ευαγγελίου όπως το ανήγγειλε ο Απ. Παύλος.
- α) την πίστη ως απάντηση στο κήρυγμα
- β) την πίστη ως καινούργια τάξη και τρόπο πραγματοποίησης των σχέσεων ανάμεσα στον άνθρωπο και το Θεό στη νέα διαθήκη που οδηγεί στη δικαίωση.
- την πράξη του αγγέλματος και την πράξη της ακρόασης.