6 Οκτωβρίου 2024

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Ενορία Αγ. Παύλου Πειραιώς Οδοιπορικό προσκυνηματικού ταξιδιού

ΠΑΡΙΣΙ-ΛΙΖΙΕ-ΛΟΥΡΔΗ

Τη Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2017, ξεκινήσαμε το ταξίδι μας αεροπορικώς για ΠΑΡΙΣΙ. Φθάσαμε στη γαλλική πρωτεύουσα και αμέσως άρχισε η γνωριμία μας με την πόλη του Φωτός. Περιηγηθήκαμε στον Πύργο του Άιφελ, στο Λούβρο, στη Μονμάρτη και επισκεφτήκαμε τη μεγαλοπρεπή εκκλησία της Ιεράς Καρδίας που δεσπόζει στον λόφο της Μονμάρτης.

Την Τρίτη, το πρώτο μας προσκύνημα στο μοναστήρι  των Αδελφών του Ελέους της 140 Rue du Bac, στην Παναγία των Χαρίτων, Προστάτιδα της Λεγεώνας της Μαρίας. Συνεχίσαμε την ξενάγησή μας στην Παναγία των Παρισίων, στους κήπους του Λουξεμβούργου, στο Μέγαρο των Απομάχων, στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης, στο Πάνθεο, στην Όπερα και τέλος απολαύσαμε μία κρουαζιέρα στον ποταμό Σηκουάνα.

Την Τετάρτη, επισκεφτήκαμε τα Ανάκτορα και τους κήπους των Βερσαλλιών. Το απομεσήμερο, αναχωρήσαμε για το δεύτερο προσκύνημά μας, την Αγία Θηρεσία του Βρέφους Ιησού στο ΛΙΖΙΕ.

Την Πέμπτη, η μέρα μας άρχισε με προσκύνημα του σκηνώματος της Αγίας και μετά παρακολουθήσαμε Θεία Λειτουργία στο ομώνυμο Μοναστήρι προς τιμή της. Συνεχίσαμε για το μοναδικό MONT SAINT MICHEL, μνημείο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Στη συνέχεια, κατευθυνόμαστε προς το γραφικό SAINT MALΟ. Το βράδυ καταλήξαμε στην πόλη ANGERS, στις όχθες του Μέιν, παραπόταμου του Λίγηρα.

Την Παρασκευή, επισκεφτήκαμε τις πόλεις CHAMUR και TOUR με τα εντυπωσιακά τους κάστρα. Το απόγευμα φθάσαμε στο όμορφο BORDEAUX.

Το Σάββατο, περιηγηθήκαμε στην πόλη και το μεσημέρι ξεκινήσαμε για τον τελικό μας προορισμό, όπου ήταν και το αποκορύφωμα προσκυνήματος, στη ΛΟΥΡΔΗ. Εκεί, συμμετείχαμε δυο βράδια στην προσευχή του Ροδαρίου. Είχαμε την χαρά και την τιμή να ψάλουμε το Χαίρε Μαρία στα Ελληνικά στην τεράστια Πλατεία της Λούρδης και να κυματίσει η Ελληνική σημαία στη Λιτανεία των Κεριών, ανάμεσα στα λάβαρα και τις σημαίες των άλλων προσκυνητών που είχαν έλθει από κάθε γωνιά της Γης.

Την Κυριακή συμμετείχαμε στη Διεθνή Θεία Λειτουργία, όπου τρείς Έλληνες ιερείς συλλειτούργησαν με τον Καρδινάλιο, τους άλλους επισκόπους και ιερείς. Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε και συμμετείχαμε  στην Ακολουθία του Δρόμου του Σταυρού.

Την Δευτέρα, τελευταία μέρα του ταξιδιού μας, στις 6.45πμ, τελέστηκε Θεία Λειτουργία, στη Σπηλιά όπου εμφανίστηκε η Παναγία, από 3 Έλληνες ιερείς, προεξάρχοντος του π. Ιωάννη και παρουσία 60 Ελλήνων πιστών. Με τη χάρη της Παναγίας στις καρδιές μας, πήραμε το αεροπλάνο της επιστροφής στην πατρίδα από την Τουλούζη.

Με την ευχή του χρόνου, να ταξιδέψουμε στην ΠΟΛΩΝΙΑ, στη ΤΣΕΣΤΟΧΟΒΑ, στη ΜΑΥΡΗ ΠΑΝΑΓΙΑ!

Προηγούμενο Άρθρο

Χωρίς τίτλο ……..

Επόμενο Άρθρο

Ο Πάπας στην Κολομβία

You might be interested in …

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη

Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022 ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Καθολικών Αθηνών π.Θεόδωρος Κοντίδης, ως εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου της Καθολικής Ιεραρχίας της Ελλάδος, πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη. Τον Σεβασμιότατο […]

Επιστολή Ιανουαρίου του Αρχιεπισκόπου Καθολικών Αθηνών, Προς τους πιστούς των εκκλησιαστικών επαρχιών Αθηνών και Ρόδου

† ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΡΟΔΟΥ   Προς τους πιστούς των εκκλησιαστικών επαρχιών Αθηνών και Ρόδου   αρ. 27    / Αθήνα, Ιανουάριος 2019   «ΕΚΚΛΗΣΙΑ από διαφορετικές γλώσσες, με […]