10 Ιανουάριος 2025
Expand search form

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Η μη βία και η παράδοση του δίκαιου πολέμου: με το βλέμμα στο μέλλον

Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια ζωηρή συζήτηση στην καθολική κοινότητα σχετικά με το αν οι χριστιανοί πρέπει πάντα να βασίζονται σε μη βίαιες απαντήσεις σε σοβαρές αδικίες ή αν η ένοπλη βία είναι μερικές φορές ένας νόμιμος τρόπος για να διορθωθούν σοβαρές αδικίες. Αυτή η συζήτηση γίνεται μεταξύ εκείνων που βλέπουν τη μη βία ως απαίτηση της χριστιανικής μαθητείας και εκείνων που συνεχίζουν να υποστηρίζουν την προσέγγιση του δίκαιου πολέμου, η οποία αποτέλεσε κεντρικό μέρος της της Καθολικής παράδοσης από την εποχή του Αγίου Αυγουστίνου. Η συζήτηση θέτει σημαντικά πολιτικά και θεολογικά ζητήματα.

Η συζήτηση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πόσο αποτελεσματική είναι η μη βία στην αντίσταση κατά της αδικίας. Μπορούν οι μη βίαιες δράσεις να διασφαλίσουν με επιτυχία την ειρήνη …..

Διαβάστε την συνέχεια στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού “Ανοιχτοί Ορίζοντες”

Προηγούμενο Άρθρο

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ολομέλειας του Συμβουλίου Καθολικών Ιεραρχιών Ευρώπης

Επόμενο Άρθρο

Επιστημονική ημερίδα «IN MEMORIAM» Σ/οτατου Δ. Σαλάχα

You might be interested in …

«Έλα Κύριε Ιησού-Maranatha». Η κραυγή της ελπίδας

Η λειτουργική περίοδος της Παρουσίας ή του Ερχομού, αποτελεί «μνήμη» αιώνων ελπίδας της ανθρωπότητας για την έλευση ενός Σωτήρα για αυτό είναι η κατεξοχήν περίοδος της ΕΛΠΙΔΑΣ. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, στα λειτουργικά […]

«Τι αισθάνεται ο άνθρωπος όταν πεθαίνει;».Του σεβ. Ιωάννη Σπιτέρη

  Λίγο καιρό πριν ο π. Ιωάννης Λούβαρης μας αφήσει για πάντα, μου έδωσε μερικές φωτοτυπίες λέγοντας μου: «Είναι ένα δικό σας, παλαιότερο άρθρο, το είχα φωτοτυπήσει τότε γιατί το βρήκα ενδιαφέρον». Όλοι όσοι γνώρισαν […]

Μια απάντηση στο ερώτημα: «Γιατί πρέπει να πηγαίνουμε στην Εκκλησία;»

Είναι πλέον φανερό στα μάτια όλων μας: οι εκκλησίες μας, πέραν κάποιων μεγάλων εορτών και πανηγυριών, αδειάζουν από πιστούς. Μερικοί υποστηρίζουν πως το να παρακολουθεί κανείς την κυριακάτικη Θ. Λειτουργία, δεν είναι υποχρεωτική απόδειξη ενός […]