23 Νοεμβρίου 2024
Expand search form

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Η μη βία και η παράδοση του δίκαιου πολέμου: με το βλέμμα στο μέλλον

Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια ζωηρή συζήτηση στην καθολική κοινότητα σχετικά με το αν οι χριστιανοί πρέπει πάντα να βασίζονται σε μη βίαιες απαντήσεις σε σοβαρές αδικίες ή αν η ένοπλη βία είναι μερικές φορές ένας νόμιμος τρόπος για να διορθωθούν σοβαρές αδικίες. Αυτή η συζήτηση γίνεται μεταξύ εκείνων που βλέπουν τη μη βία ως απαίτηση της χριστιανικής μαθητείας και εκείνων που συνεχίζουν να υποστηρίζουν την προσέγγιση του δίκαιου πολέμου, η οποία αποτέλεσε κεντρικό μέρος της της Καθολικής παράδοσης από την εποχή του Αγίου Αυγουστίνου. Η συζήτηση θέτει σημαντικά πολιτικά και θεολογικά ζητήματα.

Η συζήτηση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πόσο αποτελεσματική είναι η μη βία στην αντίσταση κατά της αδικίας. Μπορούν οι μη βίαιες δράσεις να διασφαλίσουν με επιτυχία την ειρήνη …..

Διαβάστε την συνέχεια στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού “Ανοιχτοί Ορίζοντες”

Προηγούμενο Άρθρο

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ολομέλειας του Συμβουλίου Καθολικών Ιεραρχιών Ευρώπης

Επόμενο Άρθρο

Επιστημονική ημερίδα «IN MEMORIAM» Σ/οτατου Δ. Σαλάχα

You might be interested in …

Το τέλος του Χριστιανισμού;

Όλο και πιο συχνά ακούμε από διάφορες φωνές ανησυχίας, ότι ο χριστιανισμός της Δύσης οδεύει προς το τέλος του. Οι εκκλησίες σιγά-σιγά αδειάζουν, οι μοναχικές και ιερατικές κλήσεις γίνονται όλο και πιο σπάνιες. Ο αριθμός […]

Ο π. Σεβαστιανός Φρέρης τ.Ι., μιλά στην Lifo για τους πατέρες Ιησουίτες

Πώς δημιουργήθηκε το Τάγμα των Ιησουϊτών; Πώς πήραν την ονομασία τους; Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες του Τάγματος; Πώς έφτασαν στην Ελλάδα; Που λειτουργούσε η σχολή των Ιησουϊτών στην Αθήνα; Ποια είναι η διαδικασία για […]

Υπάρχει ο Αντίχριστος και ποιος είναι;

Η μορφή του Αντίχριστου (= αντίπαλος του Χριστού), είτε ως ατομική προσωπικότητα, είτε ως προσωποποίηση του απόλυτου κακού που εγείρεται εναντίον του Χριστού και των οπαδών του, εμφανίζεται μόνο σε πολύ λίγα χωρία της Καινής […]