24 Νοεμβρίου 2024
Expand search form

Ειδήσεις από την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα

Εκδοτικός οίκος κόμικς κάνει μια σπάνια κίνηση… αποχωρεί από τα κοινωνικά δίκτυα

Η εμπειρία τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπεισε την ομάδα της Voyage Comics & Publishing ότι η αποχώρηση από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα ήταν μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση.

Αν δείτε, ακόμα και επιφανειακά, τις στρατηγικές μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε γρήγορα ότι στον σημερινό κόσμο, το «μάρκετινγκ» και τα «μέσα κοινωνικής δικτύωσης» αντιμετωπίζονται σχεδόν ως το ίδιο πράγμα. Κάθε βιβλίο, άρθρο και ιστότοπος σχετικά με το μάρκετινγκ εστιάζει στο πώς να έχετε μια συναρπαστική και επιτυχημένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπροστά σε αυτή την αμείλικτη πίεση για μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ένας εκδοτικός οίκος ανακοίνωσε πρόσφατα μια σπάνια και κόντρα στο ρεύμα απόφαση. Η Voyage Comics & Publishing αποσύρεται εντελώς από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε δελτίο τύπου με τίτλο «Γιατί η Voyage αποπλέει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», ο ιδρυτής της Voyage γράφει:

Αρχικά είχα την πεποίθηση ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ο νέος «Άρειος Πάγος». Ένα μέρος όπου οι χριστιανοί θα μπορούσαν να συναντήσουν τον κόσμο και να διαδώσουν τη καλή αγγελία του Ιησού Χριστού, με παρόμοιο τρόπο που ο Άγιος Παύλος αντιμετώπισε τους ειδωλολάτρες φιλοσόφους στον Αρειό Πάγο (βλ. Πράξεις 17). Ωστόσο, [τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης] έχουν μετατραπεί σε «ψηφιακό Κολοσσαίο».

Η απόφαση αυτή συνάδει με τη συνολική αποστολή της εταιρείας  

Το Voyage δημιουργεί θετική, γεμάτη πίστη ψυχαγωγία που διαμορφώνεται με βάση τις καθολικές αξίες και εμπνέει τους ανθρώπους να ζήσουν μια ηρωική ζωή. Μέσα από την παραγωγή της, η ομάδα της Voyage επιδιώκει να προωθήσει την αλήθεια, την ομορφιά και την καλοσύνη που βρίσκονται σε δυνατές ιστορίες.

Η εμπειρία τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπεισε την ομάδα του Voyage ότι η εγκατάλειψη των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης θα ήταν μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση.

Η ιστοσελίδα Aleteia.org φιλοξένησε συνέντευξη με τον Philip Kosloski, Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ιδρυτή και Δημιουργό της Voyage Comics (και συνεργάτη της σελίδας Aleteia). Ακολουθεί η συζήτηση:

Πείτε μου λίγα λόγια για την ιστορία της Voyage Comics.

Ξεκίνησα τη Voyage το 2018 αρχικά με ένα μόνο κόμικς. Δεν είχα καμία πρόθεση να δημιουργήσω μια ολόκληρη εταιρεία. Ωστόσο, σύντομα έγινε φανερό ότι κάλυπτα μια ανάγκη για ποιοτική, οικογενειακή ψυχαγωγία. Είναι κάτι που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρεθεί στον σύγχρονο κόσμο μας.

Γιατί αποφασίσατε να βγάλετε το Voyage από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; 

Πιστεύουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα όλο και πιο ανθυγιεινό μέρος για να βρίσκεσαι, τόσο ψυχικά όσο και πνευματικά. Προωθούν την αρνητική αλληλεπίδραση και διαπιστώσαμε ότι τα θετικά μας μηνύματα χάνονταν όλο και περισσότερο. Διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν πλέον ένα ουδέτερο εργαλείο που χρησιμοποιείται για καλό, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να μας αποσπάσει την προσοχή από τα σημαντικά πράγματα στη ζωή.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα για το επιτυχημένο μάρκετινγκ. Πώς θα απαντούσατε σε αυτό για άλλους επιχειρηματίες που ανησυχούν για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν θέλουν να βλάψουν τη στρατηγική μάρκετίνγκ τους;

Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σίγουρα μια ισχυρή πλατφόρμα, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε στην ιδέα ότι «τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα πάντα». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ακόμη σχετικά νέα στην ιστορία της επικοινωνίας, καθώς απέκτησαν δημοτικότητα μόλις τα τελευταία 20 χρόνια. Τι έκαναν οι εταιρείες πριν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Θα υπάρχουν πάντα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Υπάρχουν πολλά άλλα μέσα επικοινωνίας και μερικές φορές το πιο αποτελεσματικό μέσο είναι η προφορική επικοινωνία. Αν δημιουργήσετε ένα ποιοτικό προϊόν που καλύπτει μια ανάγκη της κοινωνίας, θα μπορέσετε να βρείτε τρόπους να το προωθήσετε στην αγορά. Ίσως απλώς χρειαστεί να καταβάλετε λίγη περισσότερη προσπάθεια για να το κάνετε.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα σχετικά με την απόφασή σας να εγκαταλείψετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η απόφασή μας να εγκαταλείψουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελήφθη με πολλή έρευνα και προσευχή. Δεν είμαι άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις με βάση τα συναισθήματα ή αντιδρώντας σπασμωδικά. Ενθαρρύνω τον καθένα να πάρει αυτή την απόφαση για τον εαυτό του. Δεν μπορώ να την πάρω εγώ για εσάς. Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι καλούνται να παραμείνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προσπαθήσουν να είναι ένα φως στο σκοτάδι. Αυτό είναι απολύτως σεβαστό. Το κλειδί είναι να κάνετε ένα βήμα πίσω και να σκεφτείτε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αν σας βοηθούν να γίνετε καλύτερος άνθρωπος ή αν σας αποσπούν την προσοχή και σας κάνει να θυμώνετε περισσότερο από πριν.

Πηγή: aleteia.org

Προηγούμενο Άρθρο

«Ευτυχισμένοι αυτοί που συγχωρούν» του σεβάσμ. Ιωάννη Σπιτέρη

Επόμενο Άρθρο

Η Ευρώπη πρέπει να διατηρήσει την πρόσβαση στην προστασία

You might be interested in …

Πρόθεση προσευχής του Πάπα τον μήνα Αύγουστο: για την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας στη Λισαβόνα

Ο πάπας Φραγκίσκος δημοσιοποίησε την πρόθεση προσευχής του για τον μήνα Αύγουστο, η οποία είναι αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας, και καλεί τους νέους να παραμερίσουν τον φόβο και να ξεκινήσουν […]

Η διαδικασία για την εκλογή νέου Ποντίφικα

  Εκλογή για το νέο Ποντίφικα Φυσικοί εκλέκτορες του Ρωμαίου Ποντίφικα είναι αποκλειστικά οι Καρδινάλιοι και ο αριθμός αυτών δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 120. Καμμία άλλη εξουσία, εκκλησιαστική ή πολιτική, δεν μπορεί να επέμβει […]

Οι νέοι από το Χονγκ Κονγκ καθ’ οδόν για την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας

Ως μέρος των 2.500 Ασιατών Καθολικών που συμμετέχουν στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας στη Λισαβόνα, οι νέοι του Χονγκ Κονγκ τονίζουν τη σημασία της ενσωμάτωσης της «μικρής τους κοινότητας» στην ευρύτερη ομάδα των Καθολικών προσκυνητών που […]